Sider

onsdag 2. februar 2011

Tulleblogg

Interessant diskusjon i dag på bloggen Jeg leser: Mammabloggerne får pepper.

Kort fortalt en litterær blogger som tydeligvis er bekymret over mammabloggerne, rosabloggerne og interiørbloggerne fordi de skriver om uinteressante tema og burde befattet seg med mer interessante tema. Dette medførte selvfølgelig en storm av kommentarer. Til og med jeg som av og til har lyserøde strømper på ble så engasjert at jeg meldte meg på i diskusjonen hvor jeg faktisk støtter mammabloggerne (litt).

Nattens dronning synes kort fortalt at alle er opptatt av sitt og er seg selv nærmest; så også i denne diskusjonen. Er det ikke fint at det finnes både mammablogger, rosablogger, interiørblogger, bokblogger, musikkblogger etc etc? Leserne kan velge selv hvilke blogger de er interessert i ut fra behovet her og nå slik også bloggerne skifter tema over tid ;Nattens dronnings favorittblogger virrvarr har nettopp varslet en slik overgang til ny blogg med blanke ark.

Nattens dronning har en egen TULLEBLOGG fordi det er det som dekker hennes behov på bloggefronten - en hobby som gir avveksling fra det daglige virke og engasjement. Bloggtekstene inneholder en blanding av sant og oppdiktet og er supplert med ytterst få personlige bilder av hensyn til meg selv og mine nærmeste:-D

Lik tullebloggen den som vil.

Når du heller vil lese om jobb, karriere, veien til et perfekt liv, høykulturell litteratur, sminke, bæsjebleier eller moteriktig mat må du lese et annet sted. På det store nettet finnes for enhver smak.

"Heia mangfoldet!" som en veldig engasjert venninne så klokt uttrykker det med to korte ord.

Ha en strålende ettermiddag!

6 kommentarer:

Bondemor sa...

Heia Soarë, sier jeg! :-) Artigaste bloggen er det du som har!:-)

Nattens dronning sa...

Heia Puttelull, sier jeg! Leserne mine kommer fra din blogg:-D Takk!

Anonym sa...

OG et stort hurra for den som skriv slik at tåran trille og lattern boble i kvar enaste krå ti kroppa!!

Anonym sa...

flott lesing;-))))

Trude sa...

Som du sier så blogger vi av ulike grunner... og nettet er for alle, er det ikke det?

Dersom du finner noe som irriterer deg eller som du ikke liker så ligg unna. Akkurat som jeg skal ligge unna "Jeg leser" bloggen for all fremtid ;-)
Fin tulleblogg forresten. Jeg liker'n!

Anonym sa...

...og jeg kunne ikke vært mer enig!
Forøvrig diska gubben opp med kylling og ris og salat i kveld. Rødvinen fant jeg sjøl. Kartongen står så lagelig til på ei hylle på kjøkkenet. AG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...